dimecres, 6 d’octubre del 2010

Fem Creativa!


Ja estem a la recta final del compte enrere! Des d'avui només queda un mes!!!!!
¡Ya estamos en la recta final de la cuenta atrás! ¡¡¡¡Desde hoy sólo queda un mes!!!!

Avui ja us podem adelantar una de les activitats que farem a la nostra trobada nocturna Fem Creativa! Serà un Fés i Emporta't (make & take) on realitzarem una targeta multi-tècnica dictada per diferents scraperes. Aviat us ensenyarem alguna imatge i posarem la llista de materials a portar.

Hoy ya os podemos adelantar una de las actividades que haremos en nuestra quedada nocturna Fem Creativa! Será un Hacer y Llevar (make & take) en el que realizaremos una tarjeta multi-técnica dictada por distintas scrapreras. Muy pronto os enseñaremos alguna imagen y pondremos la lista de materiales a traer.

Us recordem que per motius d'espai disposem de places limitades. Us podeu apuntar enviant-nos un correu aquí. Si no us funciona l'enllaç ens podeu enviar un correu a l'adreça que surt a la barra lateral.

Os recordamos que por motivos de espacio disponemos de plazas limitadas. Os podéis apuntar enviándonos un correo aquí. Si no os funciona el enlace nos podéis enviar un correo a la dirección que sale en la barra lateral.

Informació sobre com arribar aquí
Información sobre cómo llegar aquí
Informació sobre la data i hora aquí
Información sobre la fecha y hora aquí
Informació sobre els sortejos aquí
Información sobre los sorteos aquí

Podeu trobar sempre aquesta informació a la barra lateral i a la pestanya superior del blog.
Podéis encontrar siempre esta información en la barra lateral y en la pestaña superior del blog.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada