dilluns, 8 de novembre de 2010

Fem Creativa

He començat a escriure aquest text moltes vegades i no se com dir-ho.... Han estat uns dies de feina, nervis i de molta il.lusió....i la recompensa ha estat fantàstica. Només veure la foto que vam fer al final ja ho diu tot. Gràcies a totes i tots per participar en aquesta trobada, per l'alegria que vau desprendre i per la vostra col.laboració. Voldria agraïr especialment a aquelles persones que van venir  a la fira d'altres llocs d'Espanya i que ens van fer companyia. També voldria agrair a les botigues que ens ajuden a fer realitat el nostre projecte donant-nos regals per sortejar i permetent que col.loquem les bústies per guardar les targetes de Fem Solidaritat.

He empezado a escribir este texto muchas veces y no se como decirlo.... Han sido unos días de trabajo, nervios y de mucha ilusión.... y la recompensa ha sido fantástica. Solo ver la foto que hicimos al final ya lo dice todo. Gracias a todas y todos por participar en esta crop, por la alegria que transmitíais y por vuestra colaboración. Querría agradecer especialmente a aquellas personas que vinieron a la Feria des de otros lugares de España y que nos hicieron compañía. También querría agradecer a las tiendas que nos ayudan a hacer realidad nuestro proyecto dándonos regalos para sortear y permitiendo que coloquemos los buzones para guardar las tarjetas de Fem Solidaritat.


4 comentaris:

  1. Muchas gracias a las organizadoras,por vuestro esfuerzo incondicional, fué una fiesta genial, preparada con mucho cariño.
    Me encantó reencontrarme con gente que le tengo cariño, a gente que conocia solo por blog, pasé unas horas muy agradables, guardaré un buen recuerdo y espero que nos veamos de nuevo !!!
    Muchos besos a todas y muchas gracias a las organizadoras, un super 10!!!!!!

    ResponElimina
  2. Me hubiera encantado compartir con ustedes, se nota que la pasaron genial, un beso!

    ResponElimina
  3. Gràcies a vosaltres per tot el que feu i per fer-ho tan bé!!
    A la prpera m'apunto ja!
    Petons. Sílvia

    ResponElimina
  4. quina enveja no haver pogut venir al final! la pròxima no me la perdo, segur!

    ResponElimina