dimarts, 9 de novembre del 2010

Fem Creativa!


I després dels agraïments arriba la crònica de la trobada nocturna Fem Creativa!!!

¡¡¡Y después de los agradecimientos llega la crónica de la quedada nocturna Fem Creativa!!!


Vam arribar al magnífic esplai La Florida on ens esperava ja la nostra anfitriona Almudena (moltíssimes gràcies per tot, Almu!) cap a les 20:30 i ja ens vam començar a posar en marxa. Calía preparar l'espai, la taula de benvinguda i l'arribada dels cotxes al pàrking. I cap a les 21 h ja van começar a arribar les scraperes amb bon humor, ganes de passar-s'ho bé i molts riures.

Llegamos al magnífico esplai La Florida donde nos esperaba ya nuestra anfitriona Almudena (¡muchísimas gracias por todo, Almu!) hacia las 20:30 y ja empezamos a ponernos en marcha. Debíamos preparar el espacio, la mesa de bienvenida y la llegada de los coches al parking. Y hacia las 21h ya empezaron a llegar las scraperas con buen humor, ganas de pasárselo bien y muchas risas.


Aquí podeu veure la Miriam al esperant al parking i a l'equip de Fem Scrap al complet, amb els nervis d'abans de començar.

Aquí podéis ver a Miriam en el parking y al equipo de fem Scrap al completo, con los nervios de antes de empezar. 


Quan ja estem totes l'Esther fa la presentació de la trobada y explica una mica del que farem a la nit, el blog i Fem Solidaritat.

Cuando ya estamos todas Esther hace la presentación de la quedada y explica un poco sobre lo que haremos esa noche, el blog y Fem Solidaritat.


I comencem el Fes i Emporta't! La Marisa va guiant tots els passos de la targeta, l'Elena explica la flor i la Roser els gargots (doodling). I totes a treballar! I al acabar... La Míriam explica per què serveix la targeta: ha de passar per tothom per que quedi escrit un record de totes les assistents a la trobada.

¡Y empezamos el Hacer y Llevar! Marisa va guiando todos los pasos de la tarjeta, Elena explica la flor y Roser los garabatos (doodling). ¡Y todas a trabajar! Y al terminar... Miriam explica para qué sirve la tarjeta: debe pasar por todo el mundo para que quede escrito un recuerdo de todas las asistentes a la quedada.


I ja es va fer tard per la taula rodona....  Doncs a sopar! i a xarrar amb tothom, que les trobades són per això, per conéixer gent nova, retrobar conegudes, posar-se al dia, riure....

Y ya se hizo tarde para la mesa redona... así que ¡a cenar! y a charlar con todo el mundo, que las quedadas son para eso, para conocer gente nueva, reencontrarse con conocidas, ponerse al día, reír....


Al final l'hora dels sortejos. La Mònica va ser la nostra mà innocent i els afortunats (si, si... hi havia un noi i li va tocar a ell! el podeu veure a l'esquerra de la foto) van estar molt contents dels seus lots, que totes vam poder admirar. enhorabona a tots!

Al final la hora de los sorteos. Mónica fue nuestra mano inocente y los afortunados (sí, sí... Había un chico y ¡le tocó a el! lo podéis ver a la izquierda de la foto) estuvieron muy contentos con sus lotes, que todas pudimos admirar. ¡Enhorabuena a todos!


I va arribar l'hora de despedir-nos, no sense abans fer-nos una foto de grup i emplaçar-nos per la propera trobada de Fem Scrap!

Y llegó la hora de despedirnos, no sin antes hacernos una foto de grupo y emplazarnos para la siguiente quedada de Fem Scrap!


Una vegada més moltes gràcies a les que heu fet possible aquesta trobada: a totes les assistents pel vostre bon humor i alegría, a les botigues que ens han cedit material i un raconet del seu stand a la fira per les postals solidàries, als organitzadors de Creativa per deixar-nos posar també una bústia per les postals i informació de Fem Scrap al punt d'informació, a L'Almudena per deixar-nos l'espai, a la Belén per ajudar-nos i a tots i totes els que ens heu recolzat durant tot el procés de preparar la trobada. ¡Moltes gràcies!

Una vez más muchas gracias a las he habéis hecho posible esta quedada: a todas las asistentes por vuestro buen humor y alegría, a las tiendas que nos han cedido material y un rincón de su stand en la feria para las postales solidarias, a los organizadores de Creativa por dejarnos poner también un buzón para las postales e información de Fem Scrap en el punto de información, a Almudena por dejarnos el espacio, a Belén por ayudarnos y a todos y todas los que nos habéis apoyado en todo el proceso de preparar la quedada. ¡Muchas gracias!

9 comentaris:

  1. Que pena me dió no poder ir. al menos pude saludaros a tí y a Esther en la Feria.
    Me alegro que saliera todo tan bien y espero poder apuntarme a la próxima. Un beso

    ResponElimina
  2. Noies tot fantàstic! Moltíssimes gràcies per la vostra dedicació, el vostre interès, el vostre temps i sobretot per donar-nos l'oportunitat de reunir-nos totes... Petonets!

    ResponElimina
  3. Quina llàstima que no pogués anar-hi!! M'hagués agradat mot tornar-vos a veure!! Aquesta crònica em fa "enveja sana" de tot el que vareu fer... Espero no perdre'm al propera!

    ResponElimina
  4. Felicidades chicas... se nota la dedicación que le habeis puesto. Disfrutamos como siempre de vuestra compañía

    ResponElimina
  5. ehorabuena por todo! Lástima no llegué a tiempo. Un abrazo a todo el equipo.

    ResponElimina
  6. M'ho vaig passar genial!!!
    Un 10 per l'organització, la creativitat i el bon ambient.

    ResponElimina
  7. se ve genial!!
    qué pena no haber podido ir
    os mando un abrazote a todasssssssssss y enhorabuena por vuestra propuesta solidaria

    ResponElimina
  8. Muchisimas gracias por vuestra acogida, un besito muy grande y el próximo año, hasta el final. Besitos y felicitaros a todas.

    ResponElimina