dilluns, 28 de març del 2011

7è concurs Scrapbloc

Sembla mentida però Scrapbloc celebra ja el seu 7è concurs! Aquest concurs és un gran esdeveniment en el món del scrap de casa nostra i no només pels fantàstics premis, sino per la gran qualitat de tots els seus tutorials i les ganes i l'altruïsme de les organitzadores i col.laboradors del concurs en difondre el scrap.

¡Parece mentira pero Scrapbloc celebra ya su 7º concurso! Este concurso es un gran evento en nuestro mundo del scrap y no sólo por sus fantásticos premios, sino por la gran calidad de todos sus tutoriales y las ganas y el altruísmo de las organizadoras y colaboradores del concurso por difundir el scrap.


En aquesta edició la Míriam, una de les guanyadores del concurs, ens proposa un tutorial espectacular tant en àlbum en si com en la claredat i professionalitat del tutorial.  Animeu-vos a participar!! podéu veure tota la informació aquí.

En esta ocasión Míriam, una de las ganadoras del concurso, nos propone un tutorial espectacular tanto en el álbum en sí como en la claridad y profesionalidad del tutorial. ¡¡Animaros a participar!! Podéis ver toda la información aquí.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada