diumenge, 10 d’abril del 2011

Fem camí.... a Version Scrap 2011


Part de l'equip de Fem Scrap vam tenir la gran sort de poder assistir a Version Scrap a Paris !! El temps ens va acompanyar i força, i l'ambient va ser gènial. Vam estar molt ben acompanyades amb mooooltes scraperes d'aquí. Les que no van ser companyes de viatge, ens les vam trobar pel transport públic, per la fira, a tallers.

Parte del equipo de Fem Scrap tuvimos la suerte de poder asistir a Version Scrap en Paris !!! El tiempo nos acompañó y mucho, el ambiente fue genial. Estuvimos muy bien acompañadas de muchas scraperas de aquí. Las que no fueron compañeras de viaje, nos las encontramos en el transporte público, o en la feria, o en talleres.

I aquí un petit collage amb algunes fotos de París, amb detalls de la fira, de les noies que hi vam coincidir, de tallers, de records...

Y aquí un pequeño collage con algunas fotos de París, con detalles de la feria, de las chicas con las que coincidimos, de talleres, de recuerdos...


Per qui no hagi anat, simplement dir que, com a material podem estar ben contents de les botigues que tenim al nostre país, que no tenen res a envejar. Això no treu que com a experiència sigui molt enriquidora. El que també va ser molt curiós:  observar com hi ha complements diferents com és el cas de les xapes.

Para quien no haya ido, simplemente decir que, en cuanto a material, podemos estar muy contentos de las tiendas que tenemos en nuestro país, que no tienen nada que envidiar. Esto no implica que como experiencia haya sido muy enriquecedora. Lo que también fue muy curioso: observar como hay complementos diferentes como es el caso de las chapas.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada