divendres, 3 de desembre del 2010

Àlbum amb sobres

Material necessari

4 sobres quadrats
1 cartolina 30x30 o 2 cartolines Din A4
Mig metre de cordeta per lligar
Mig metre de cinta
Papers de colors coordinats


Material

4 sobres cuadrados
1 catulina 30x30 o 2 cartulinas DinA4
1/2 metro de cuerda para atar
1/2 metro de cinta
Papeles de colores coordinados




Com fer l’estructura
Fem la base amb 4 sobres quadrats que enganxem seguint la foto.

Aixequem la tapa d’un sobre i posem la cola al triangle que forma el sobre i hi posem el segon sobre. Aquest sobre (el segon) serà el centre del mini àlbum.

Como hacer la estructura
Hacemos la base con 4 sobres cuadrados que pegaremos siguiendo la foto. Levantamos la tapa de uno de los sobres y ponemos la cola en el triángulo que forma el sobre i colocamos el segundo sobre. Este sobre (el segundo) será el centro del mini álbum.





Encolem després les puntes dels altres dos sobres a l’esquerra i a la dreta del sobre central.


Encolamos después las puntas de los otros dos sobres a la izquierda y a la derecha del sobre central.








Entinteu els costats interiors i exteriors de l’estructura amb tinta marró.

Entintamos los lados interiores y exteriores de la estructura con tinta marrón.

Un petit llibret s’introdueix a la junta entre el sobre de l’esquerra i el sobre del centre.
Per realitzar-lo, talleu una tira de cartolina de 15 x 30 cm, aproximadament. (medir el teu sobre i fer-lo a la mida adequada). Plegeu la tira per la mitat i amb l’ajut d’un estri per fer ullets, fer 2 forats al plec, a 3 cm de dalt i a 3 cm. de baix.

Un pequeño librillo se introduce en la junta entre el sobre de la izquierda y el sobre del centro. Para hacerlo, cortad una tira de la cartulina de 15 x 30 cm, aproximadamente. (mide tu sobre y hacedlo en la medida adecuada). Doblad la tira por la mitad y con la ayuda de una herramienta de hacer ojales, haced 2 agujeros en el pliegue a 3 cm de arriba y a 3 cm de abajo.



Foradeu després dos forats al plec entre el sobre de l’esquerra i el central., a 3,5 cm de dalt i de baix ( de manera que el forat del llibret i de l’estructura es superposin).

Perforad después dos agujeros en el pliegue entre el sobre de la izquierda y el central, a 3,5 cm de arriba y de abajo (de manera que el agujero del librillo y de la estructura se superpongan).


Passeu un cordill fi pels dos forats del  llibret, després pels dos forats de l’estructura i feu un nus al dors de l’estructura.
 Per completar aquesta estructura, un altre llibret s’introdueix dins el sobre de baix. Com l’altre està fet d’una tira de cartolina de 15 x 30cm plegada per la mitat.
 Agafem el cutter o unes estisores i tallem una part del sobre de l’esquerra i de la dreta . Així et queda una butxaca més accessible.

Pasad un cordel fino por los dos agujeros del librito, después por los dos agujeros de la estructura y haced un nudo en el dorso de la estructura.
Para completar esta estructura, otro librito se introduce en el sobre de abajo. Como el anterior, está hecho de una tira de cartulina de 15 x 30 cm doblada por la mitad..
Cogemos el cutter o unas tijeras y cortamos una parte del sobre de la izquierda y de la derecha. Así queda un bolsillo más accesible.

Per tancar el mini, plegueu la punta del sobre central, plegeu el sobre de baix cap el centre, després el llibret de l’esquerra, després el sobre de la dreta i per últim el sobre de la dreta.

Para cerrar el midi, doblad la punta del sobre central, doblad el sobre de abajo hacia el centro, después el librito de la izquierda, después el sobre de la derecha y por último el sobre de la derecha.

A partir d’aquesta estructura ja pots desenvolupar la teva  creativitat.
Que gaudeixis molt!!!!!
Bon Scrap!

A partir de esta estructura ya puedes desarrollar tu creatividad.
¡ Qué disfrutes mucho!
Buen Scrap

Carla i Esther

2 comentaris:

  1. Gracias por compartir, es muy sencillo, barato y resultón!!!!!!
    Un abrazo.

    ResponElimina
  2. Un tutorial muy majete ¡Gracias! (^^)
    Un besote

    ResponElimina