divendres, 4 de novembre del 2011

Fem creativa: Inscripcions, com arribar i borsa de transport



INSCRIPCIONS:

Les inscripcions de Fem Creativa 2011 han superat totes les nostres espectatives! Estem molt contentes de la gran resposta que hem obtingut d'aquesta nova convocatoria de trobada i us en donem les gràcies a tots i totes les que ho esteu fent possible, tant assistents com col.laboradors i patrocinadors:
  GRÀCIES!!!!!!

És per això que de moment no podem assumir més inscripcions per raó d'espai, ja què en aquesta ocasió farem tot en una sola sala, i encara que és ben gran, té un aforament limitat. les que us volgueu inscriure ara entrareu en llista d'espera, i per les que esteu ja apuntades, si teniu algun imprevist i no podeu venir, us agrairem que ens ho comuniqueu per poder donar cabuda a la gent que està en llista d'espera. Esperem que aquesta mesura no us sigui cap inconvenient i que les que esteu en llista d'espera en disculpeu per aquest motiu.

¡las inscripciones de Fem Creativa 2011 han superado todas nuestras espectativas! Estamos muy contentas de la gran respuesta que hemos obtenido de esta nueva convocatoria de encuentro y os damos las gracias a todos y todas las que lo estáis haciendo posible, tanto asistentes como colaboradores y patrocinadores:
¡¡¡¡GRACIAS!!!!

Es por eso que de momento no podemos asumir más inscripciones por razón de espacio, ya que en esta ocasión lo haremos todo en una sola sala, y aunque es muy grande, tiene un aforo limitado. las que os queráis inscribir ahora entraréis en lista de espera, y para las que ya estáis inscritas, si tenéis algún imprevisto y no podáis asistir, os agrtadeceríamos que nos lo comunicárais para dar cabida a la gente que está en lista de espera. esperamos que esta medida no os cause ningún inconveniente y las que estáis en lista de espera nos disculpéis por este motivo.


COM ARRIBAR:

Aquí us posem el plànol i les indicacions per arribar a la trobada nocturna Fem Creativa! La cita és a Esplai La Florida de l'hospitalet, molt a prop de la fira Creativa.
Aquí os ponemos el plano y las indicaciones para llegar al encuentro nocturno Fem Creativa! La cita es en el Esplai la Florida de l'Hospitalet, muy cerca de la feria Creativa.

L'adreça és:
C/ Pedraforca, 29
L'Hospitalet de llobregat (a la segona planta).
Podeu veure el mapa sencer aquí.

La dirección es:
C/Pedraforca,29 
l'Hospitalet de Llobregat (en la segunda planta). 
Podéis ver el mapa entero aquí

Per anar en transport públic des de la fira teniu l'autobús L14-L quatre parades (podeu veure el recorregut aquí), Agafant el bus a la Av. Isabel la Catòlica i baixant al devant de la Creu Roja, o bé el metro fins a la parada la Florida de la línia 1(recorregut aquí).

Para ir en transporte público desde la feria tenéis el autobús L14-L 4 paradas (podéis ver el recorrido aquí),cogiendo el bus en la Av. Isabel la Catolica i bajando delante de la cruz roja, o podéis ir en Metro hasta la Parada la Florida de la línea 1 (recorrido aquí).


BORSA DE TRANSPORT:

A part de arribar en transport públic també disposarem de parking al lloc de la trobada. Per accedir al parking haureu d'estar allà entre les 21 i 21:15 h, que és el quan el tindrem obert per que pugueu aparcar. Si necessiteu transport o disposeu d'alguna plaça lliure al cotxe ens podeu enviar un mail per posar-vos en contacte entre vosaltres.

A parte de llegar en transporte público también dispondremos de parking en el sitio de la quedada. Para acceder al párking deberéis estar allí entre las 21 y 21:15 h, que es cuando lo tendremos abierto para que podáis aparcar. Si necesitáis transporte o disponéis de alguna plaza libre en el coche nos podéis enviar un mail para poneros en contacto entre vosotras.

ALTRES INFORMACIONS:

Més informació de la trobada aquí
Más información del encuentro aquí

Materiales que heu de portar aquí
Materiales que tenéis que traer aquí


4 comentaris:

  1. Ja veig que hem arribat tard!
    Ens voliem inscriure dues persones però no n'estavem segures de pader venir, per això esperavem a l'últim moment... bé, si més no voldriem quedar a la llista d'espera.
    Som la GLÒRIA i la ISABEL.
    A veure si tenim sort.

    ResponElimina
  2. Hola,
    Nos acabarem taller a 20.30-20.45h si algu esta x alla pujem juntes!!!

    ResponElimina
  3. Ostres jo també he fet tard....
    A veure si a la propera.
    Mònica

    ResponElimina